A biztosított a megadott telefonszám felhívásával telefonon történő tanácsadást kérhet az év minden napján 24 órán keresztül a következő témákban:
>egészséggel, betegséggel, gyógykezeléssel, egészségmegőrzéssel kapcsolatos kérdések,
>gyógyszerek összetétele, alkalmazhatósága, mellékhatásai, helyettesíthetősége, ára,
>orvosi-, gyermekorvosi-, fogorvosi ügyelet elérhetősége,
>ügyeletes gyógyszertárak elérhetősége,
>egyéb egészségügyi intézmények elérhetősége.
Szolgáltató: AdvanceMedical Hungary Kft.
Az CC napközben a következő szolgáltatások igénybe vételéhez is alapul szolgál:
>Második Orvosi Vélemény
>Házi vizit
>Betegszállítás
Második orvosi szakvélemény
A biztosított kérésére a már felismert, kivizsgálással alátámasztott betegségéről egy független, nemzetközi hírnevű, általában külföldi szakember a rendelkezésre álló orvosi dokumentumok alapján szakvéleményt ad.
Második orvosi vélemény szolgáltatás igénylésének feltételei:
§elsődleges diagnózis megléte, azaz egy Magyarországon működési engedéllyel rendelkező orvos vizsgálatok elvégzése/elvégeztetése után írásba foglaltan diagnózist állított fel;
§a második szakvélemény készítője által elvárt orvosi dokumentumok rendelkezésre állása és rendelkezésre bocsátása;
§a szükséges kérelem és kérdőív, illetve jogi nyilatkozat kitöltése, aláírása.
Igény bejelentése: Aegon Doktor CC
Második orvosi vélemény elsősorban, de nem kizárólag az alábbi betegségek esetén kérhető:
§Az életet fenyegető rákos (rosszindulatú daganatos) megbetegedés
§Szívbetegség, szív- és érsebészeti beavatkozást igénylő betegség,
§Szervátültetés
§Neurológiai és idegsebészeti betegség
§Veleszületett betegség vagy rendellenesség
§Az idegrendszer degeneratív betegségei és szklerózis multiplex
§Veseelégtelenség következtében kialakult betegség, állapot
§Az életet fenyegető betegség, állapot vagy nagy bonyolultságú beavatkozás szükségessége.
A felsoroltakon kívüli betegségek, állapotok esetén mérlegelés eredményétől függ a szakvélemény elkészítése.
Előrehozott életbiztosítási szolgáltatás
Biztosítási esemény:
*egy éven belüli halálozási valószínűségű betegség (döntően rákos megbetegedés) diagnosztizálása.
Biztosítási szolgáltatás:
*az aktuális életbiztosítási összeg 95%-ának elő rehozott kifizetése
*az előrehozott kifizetésre a biztosított életében kerülhet sor
*kifizetés az orvosi jelentés beérkezését követően, az OKK orvos szakértő döntése alapján
*a kifizetéssel a biztosítás megszünik
Házi vizit
A házi vizit szolgáltatás az orvosi ügyeleti ellátást biztosítja.
Biztosítási esemény:
A biztosítottnak házi vizit orvosi ellátásra vonatkozó igénye, amelyet az Aegon Doktor egészségügyi tanácsadó vonalon (+36-1-461-1517) a biztosított vagy meghatalmazottja bejelentett.
Mikor kérhető a szolgáltatás?
*amikor váratlanul lép fel az egészségi állapot romlása,
*amikor a bejelentés és a feltett kérdésekre adott válaszok alapján feltételezhető, hogy a biztosított otthonában és szakorvos bevonása nélkül megoldható a jelzett probléma,
*amikor nem szükséges azonnali, késlekedés nélküli orvosi beavatkozás.
Betegszállítás
Biztosítási esemény
*A biztosított kórházi ellátását követően felmerülő haza (biztosított által megjelölt belföldi címre), illetve rehabilitációs intézménybe történő betegszállítási igénye, amelyet legalább 24 órával a tervezett kórházi elbocsátást megelőzően az Aegon Doktor egészségügyi tanácsadó vonalon (+36-1-461-1517) a biztosított vagy meghatalmazottja bejelentett.
Biztosítási szolgáltatás
•A szolgáltatásszervező megszervezi a biztosított egészségügyi intézményből történő elszállítását.
•A szolgáltatás a magyarországi, aktív fekvőbeteg-ellátást nyújtó kórházak 50 km-es körzetén belül Magyarországon található célállomás elérésére vehető igénybe.
•A szolgáltatás egy biztosítási év során legfeljebb 3 alkalommal kérhető, amelyből évi 1 alkalommal távolsági limit nélkül is igénybe vehető, amennyiben a szállítás baleset miatt szükségessé váló kórházi kezelés után történik.